logo-bala

ورود/عضویت

خرید اینترنتی برنج

خرید اینترنتی برنج

همان طور که می دانید برنج ایرانی در زمره ی برنج های ممتاز و محبوب می باشد و یکی از مسائلی که در رابطه با آن وجود دارد تشخیص برنج مرغوب و خرید آن می باشد .

چگونگی تشخیص برنج خوب 

یکی از ویژگی های برنج مرغوب خشک تر و سفت تر بودن آن قبل از پخت است که باعث می شود در زمان پخت برنج حجیم تر شود .البته فقط خوب قد کشیدن یک برنج نشانه خوب و مرغوب بودن آن نیست .

پس از خرید اینترنتی برنج در مورد شرایط نگهداری آن موارد زیر را در نظر داشته باشید :

  • برنج را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا رطوبت درون دانه ها از بین برود .
  • کیسه های برنج را روی هم قرار ندهید .
  • بین کیسه ها فضایی برای عبور هوا خالی بگذارید .
  • نمک و چند حبه سیر و هوادهی از آفت زدگی در برنج جلوگیری می نماید .

اگر می خواهید انواع برنج با کیفیت ایرانی و  را بخرید . سایت خوشه طلا با تضمین بهترین کیفیت با قیمت مناسب در اختیار شماست تا انواع برنج با کیفیت را به شما ارائه نماید .

خرید اینترنتی برنج خرید اینترنتی برنج

در مورد برنج بیشتر بدانید

یکی از مهم ترین مواد غذایی برنج است که کشت آن به قرن ها قبل از میلاد مسیح بر می گردد و در دوران هحامنشیان نیز رایج بوده است . در ایران در خطه شمال و برخی از نواحی جنوبی کشت می شود .

انواع مختلفی از برنج وجود دارد که تقریبا به 150 نوع نیز می رسد و مرغوب ترین برنج ها در نواحی شمالی و جنوبی کشور و نواحی گرمسیر کشت می شوند .

در هر حال دو نوع برنج در حالت کلی موجود می باشد : شکل ظاهری نوع اول ، دراز و کشیده است که به برنج صدری معروف است و شکل ظاهری نوع دوم گرد و ریز است که برنج ژاپنی و چینی است . البته نوع برنجی که ما ایرانیان و برخی کشورها استفاده می نمایند ، برنج شلتوک گرفته است .

امتیاز شما به این مطلب
5/5

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *