logo-bala

ورود/عضویت

خرید برنج ارزان

 قبل از خرید برنج مشخص نمایید که قصد خرید چه نوع برنجی را دارید ؟ برنج ایرانی ارزان می خواهید یا قصد خرید برنج خارجی ارزان را دارید ؟

ما این قول را به شما میدهیم که برنج های ما از بهترین نوع و با کیفیت ترین نوع ها هستند و شما با خرید برنج از ما نگران کیفیت برنج نخواهید بود.

خرید برنج ارزان

برنج از اصلی ترین وعده های غذا در ایران است و برنج ایرانی نیز از مرغوب ترین و بهترین برنج های جهان می باشد که پروسه ی کاشت و برداشت آن بسیار سخت می باشد و کشاورزان برای تهیه آن زحمت بسیاری می کشند. اما همین برنج در بعضی از نقاط ایران با کیفیت پایین تر و قیمت بالاتر به فروش می رسد اما جالب است بدانید جرا؟ خیلی از تاجر های برنج برنج های درجه چندم را به عنوان برنج مرغوب به بازار عرضه میکنند و حتی مشاهده می شود برنج های مختلف را با هم مخلوط میکنند.!

 

اما چرا خرید برنج از خوشه طلا ؟

خوشه طلا به صورت مستقیم از مزارع خود  برنج را به مشتری عرضه میکند به همین دلیل قیمت و کیفیت برنج در سطح بسیار بالایی خواهد بود. تا جایی که بسیاری از خرده فروش ها به صورت خرید عمده برنج را از ما تهیه میکنند.

ما در خوشه طلا سعی داریم برنج اصیل ایرانی را با کیفیتی مناسب به مشتری عرضه کنیم همانطور که میدانید برنج یکی از اصلی ترین رژیم غذایی ما ایرانی هاست و این نعمت بزرگ خداوند دارای مواد بسیار مغذی مخصوصا برای کودکان و نوجوانان است.

خرید برنج ارزان

فرایند خرید از خوشه طلا ؟

خوشه طلا برنج های اصیل ایرانی را به صورت اینترنتی و کاملا آنلاین به فروش میرساند و پلی است میان کشاورزان و خریداران نهایی برنج که از واسطه گری جلوگیری میکند، شما می توانید به سادگی از خوشه طلا خرید کنید و دوستان و آشنایان را با ما آشنا کنید و نیاز های برنج خود را از ما خریداری کنید.

امتیاز شما به این مطلب
5/5

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *