logo-bala

ورود/عضویت

ماسک برنج مناسب برای جوان سازی پوست

ماسک-خوشه طلا

ماسک برنج به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد یک منبع بی نظیر برای جوان سازی پوست می باشد که روند پیری را به خوبی کند می کند.
خوشه طلا در این مقاله قصد دارد تهیه یک ماسک با برنج را خدمت شما آموزش دهیم البته باید همیشه در تهیه انواع ماسک این نکته را درنظر داشته باشید که استمرار در انجام هست که کمک می کند به هدف خود برسید

مواد مورد نیاز:

سه قاشق غذاخوری برنج
یک قاشق غذاخوری شیر
یک قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه:

برنج را در آب جوشانده و آن را آب بکشید. حواستان باشد که آب برنج دور نریزید، بنابراین بهتر است آن را در ظرفی نگه دارید. یک قاشق غذاخوری شیرِ جوشانده شده در برنج ریخته و آن ها را خوب هم بزنید. سپس یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید.

آموزش ماسک برنج

فراموش نکنید که این ماسک را باید بر روی پوست تمیز و خشک قرار دهید. پس از اینکه ماسک را روی صورتتان گذاشتید، اجازه دهید تا زمانی که ماسک خشک شد بر روی صورتتان باقی بماند. سپس صورت خود را پاک کرده و با همان آبی که برنج را در آن جوشاندید، بشویید.

آبِ برنج خواص آنتی اکسیدان قوی دارد که می تواند پوست را مرطوب و گردش خون را در آن محل تحریک کند. آب برنج همچنین می تواند لکه های پوستیِ ناشی از سالخوردگی یا اشعه فرابنفش را از بین ببرد و التهاب را نیز کم کند. پوست با کمک آب برنج سالم و مرطوب می شود. شما حتی می توانید از آن برای حفاظت در برابر نور خورشید استفاده کنید.

برای اینکه نتیجه بگیرید کافی است. این کار را حداقل هفته ای یک مرتبه انجام دهید تا آثار آن را مشاهده کنید.
شما از کیفیت پوست صورت خود شگفت زده خواهید شد، چرا که 10 سال جوان تر خواهید شد.

امتیاز شما به این مطلب
5/5

فهرست مطالب

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *